Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
  1.    08 Apr 2015 #11
    Join Date : Mar 2014
    South Carolina, USA
    Posts : 17,196
    Windows 10 Pro 64-bit

    Quote Originally Posted by BunnyJ View Post
    My updates:

    Attachment 16354
    Yep, same here. I wonder what's up with Defender.
      My ComputerSystem Spec
  2.    08 Apr 2015 #12
    Join Date : Oct 2014
    Arnold, MD
    Posts : 29,693
    Triple boot - Win 10 Pro, Win 10 Pro Insider (2) - (and a sprinkling of VMs)
    Thread Starter

    Quote Originally Posted by Edwin View Post
    No KB's for the 'leak boys' apparently!
    Bingo! They ain't gonna update something that ain't really there!
      My ComputersSystem Spec
  3.    08 Apr 2015 #13

    Must be preparing us for the next build.
      My ComputerSystem Spec
  4.    08 Apr 2015 #14
    Join Date : Oct 2013
    Penns Forrest
    Posts : 3,506
    Win_8.1-Pro, Win_10.1607-Pro, Mint_17.3
      My ComputerSystem Spec
  5.    08 Apr 2015 #15
    Join Date : Oct 2014
    Arnold, MD
    Posts : 29,693
    Triple boot - Win 10 Pro, Win 10 Pro Insider (2) - (and a sprinkling of VMs)
    Thread Starter

    Thank you, Bill... I'm gonna add the KB #'s and close this out.

    Hyper-V --------> kb3053898

    Outlook --------> kb3053902
      My ComputersSystem Spec
  6.    08 Apr 2015 #16
    Join Date : Feb 2014
    Posts : 9,482
    Windows 10 Professional

    All better now!

    Click image for larger version. 

Name:	Screenshot (1).png 
Views:	33 
Size:	48.0 KB 
ID:	16386
      My ComputersSystem Spec
  7.    09 Apr 2015 #17
    Join Date : Nov 2013
    Toronto
    Posts : 4,661
    Win 10 Pro x64

    Quote Originally Posted by Edwin View Post
    No KB's for the 'leak boys' apparently!
    I did not bother with the leak. Are you still on that? Hahaha. I'm gonna wipe out mine.
      My ComputerSystem Spec
  8.    09 Apr 2015 #18
    Join Date : Feb 2014
    Posts : 9,482
    Windows 10 Professional

    Quote Originally Posted by badrobot View Post
    I did not bother with the leak. Are you still on that? Hahaha. I'm gonna wipe out mine.
    Yeah, I'm still fooling around with it.
    Spartan seems to be much more stable and faster in 10051 although, I think everything is still running in legacy mode because any links or attachments come through as IE attachments and I can open 'about:flags' on Spartan in Build 10051.
    Not so much the same on Build 10049. Go figure!
      My ComputersSystem Spec
  9.    09 Apr 2015 #19
    Join Date : Nov 2013
    Toronto
    Posts : 4,661
    Win 10 Pro x64

    Have you tried using edge engine on IE? There's a developer tool on IE, too. Honestly, I don't see the difference.
      My ComputerSystem Spec
  10.    09 Apr 2015 #20
    Join Date : Feb 2014
    Posts : 9,482
    Windows 10 Professional

    Quote Originally Posted by badrobot View Post
    Have you tried using edge engine on IE? There's a developer tool on IE, too. Honestly, I don't see the difference.
    Yeah. I'm sticking with FF though til W10 stuff is more stable.
      My ComputersSystem Spec

 
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast


Similar Threads
Thread Forum
New KB3069065 and KB3069068 Updates avialable for Windows 10 today
Windows Update only offered KB3069065 & KB3069068 to this machine. KB3069066 was referenced in an Insider Hub announcement. KB3069066 is only offered when upgrading to 10130 . 605479877614043136 KB3069065 In Windows 10 Insider Preview
Windows 10 News
Two security updates today for Windows 10 build 10074
http://i.imgur.com/ryuT7X6.png
Windows 10 News
Today's MS Updates kill apps
WUP, KB3038930, KB3040021, KB3021952 and one AMD Radeon HD 5450 installed today. Daum PotPlayer for playing videos, etc., Cyberlink PowerDirector 13 and AudioDirector 5 fail to open now.
Windows Updates and Activation
Installing 10 tech preview
How Do I install the 10 tech preview onto the separate partition that i just created using the windows update install for tech preview 10?
Installation and Upgrade
MSAHCI in the new tech preview?
I noticed a little difference in the controller after checking my SSD last night, this is on my laptop in my specs (Other info) This was a clean install of Win 7, 5760 It automatically used msahci during install. This was a clean install...
Drivers and Hardware
Our Sites
Site Links
About Us
Windows 10 Forums is an independent web site and has not been authorized, sponsored, or otherwise approved by Microsoft Corporation. "Windows 10" and related materials are trademarks of Microsoft Corp.

© Designer Media Ltd
All times are GMT -5. The time now is 21:23.
Find Us
Twitter Facebook Google+ Ten Forums iOS App Ten Forums Android App



Windows 10 Forums