Search:

Type: Posts; User: Melchior

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.00 seconds.

  1. Replies 558 Views 116,010

    yup... I cannot afford a new GPU either due to...

    yup... I cannot afford a new GPU either due to the miners and scalpers... lol :mad:
  2. Replies 558 Views 116,010

    I just did... nice specs.. but your...

    I just did... nice specs.. but your GPU/graphics-card is kinda old..
    I have a EVGA GTX 1070 Ti 8GB graphics card myself...
  3. Replies 558 Views 116,010

    hmm... WOW! $4k.. that had better be a AWESOME...

    hmm... WOW! $4k.. that had better be a AWESOME PC!?
    I spent $1300 in 2016 to build my PC and upgraded it in 2020 using my $1200 stimulus..
    new mobo and CPU and RAM, NVMe etc...

    no more crashing...
  4. Replies 558 Views 116,010

    so yeah hyped... lol I wonder if I can upgrade...

    so yeah hyped... lol
    I wonder if I can upgrade Windows 10 to 11 without losing my config and install, games etc..
    I don't have $ to build another PC.. and
  5. Replies 78 Views 19,850

    Win Update ooh nice to know.. I use Defraggler by Piriform...

    ooh nice to know..
    I use Defraggler by Piriform company the makers of CCleaner..
    I either defarg one file at a time or do quick defrags.. I don't bother with FULL defrags ...
  6. Replies 78 Views 19,850

    Win Update I do... I like to keep my file system clean...

    I do... I like to keep my file system clean...
  7. Replies 968 Views 395,724

    Installed fine for me..

    Installed fine for me..
  8. Replies 16 Views 3,992

    Win Update at least I thought it was since it didn't ask me...

    at least I thought it was since it didn't ask me if I wanted to update it..
    I just checked my PCs update history.. and yeah it was a preview build.. lol sry my mistake..
  9. Replies 968 Views 395,724

    its fixes that World of Warcraft issue so I will...

    its fixes that World of Warcraft issue so I will grab v471.11
    HUGE file size!! 700MB what are they thinking doing an all in one international edition...
    if they broke it down by language it should...
  10. Replies 3,240 Views 623,495

    Played some World of Warcraft - retail tonight...

    Played some World of Warcraft - retail tonight...
  11. Replies 16 Views 3,992

    Win Update This .NET update was not a preview update.. its...

    This .NET update was not a preview update.. its just a regular one.
  12. Replies 16 Views 3,992

    Win Update updated this too, no issues to report as of yet...

    updated this too, no issues to report as of yet...
  13. Replies 78 Views 19,850

    Win Update Thx Brink .. I am starting this update in a few...

    Thx Brink ..
    I am starting this update in a few minutes as soon as a quick defrag is done to clean up my NVMe storage device.

    EDIT:

    ok back from the update, nothing bad to report yet..
    all...
  14. Thread: foobar2000 by Melchior
    Forum: Software and Apps
    Replies 125 Views 27,301

    v1.6.7_Beta 12 is now available foobar2000...

    v1.6.7_Beta 12 is now available
    foobar2000 v1.6.7 beta 12


    Exclusive-mode output fixes. (beta 8)
    Exclusive-mode output fixes; fixed "unsupported format" error regression. (beta 9)
    ...
  15. Replies 558 Views 116,010

    yeah, I agree Windows 2000 was a new NT OS and a...

    yeah, I agree Windows 2000 was a new NT OS and a sweet spot for its time...
  16. Replies 558 Views 116,010

    Nice list johngalt ...

    Nice list johngalt ...
  17. Replies 3,469 Views 2,134,438

    Thx MoKiChU

    Thx MoKiChU
  18. Thread: Latest CCleaner Version Released by Melchior
    Forum: Software and Apps
    Replies 1,304 Views 239,085

    No I do not have a track and ball.. lol I have a...

    No I do not have a track and ball.. lol
    I have a Logitech B100 optical scroll mouse
  19. Thread: Latest CCleaner Version Released by Melchior
    Forum: Software and Apps
    Replies 1,304 Views 239,085

    The new driver updater feature told/showed me...

    The new driver updater feature told/showed me that I had one driver that needed to be updated..
    HID-compliant mouse..

    the current driver is the standard Microsoft mouse driver from 2006...
    and...
  20. Thread: foobar2000 by Melchior
    Forum: Software and Apps
    Replies 125 Views 27,301

    v1.6.7_Beta 7 is now available foobar2000 v1.6.7...

    v1.6.7_Beta 7 is now available
    foobar2000 v1.6.7 beta 7


    Removed 8-bit output option. (beta 7)
    Fixed inaccurate preamp decibel formatting in Converter setup dialog. (beta 7)
  21. Replies 1 Views 614

    Thanks Brink, I probably would have missed it...

    Thanks Brink, I probably would have missed it till the next time I launched the VS installer/updater...
    ok updated, and no reboot..
  22. Replies 558 Views 116,010

    yeah I hope so..

    yeah I hope so..
  23. Replies 558 Views 116,010

    I hope M$ hears about these flim flam problems so...

    I hope M$ hears about these flim flam problems so they can address it..

    plus I found a TPM SPI module on Amazon.com so it shouldn't be a problem.. I hope.. but why do I really need one of those...
  24. Replies 558 Views 116,010

    aah huh..!? leave it to Microsoft to screw...

    aah huh..!?
    leave it to Microsoft to screw things up... $_$
    I keep secure boot disabled because its not worth the headache...
  25. Replies 558 Views 116,010

    yeah yeah lol... I didn't like the look or feel...

    yeah yeah lol...
    I didn't like the look or feel of Windows 10 at first and my system's old hardware was meh..
    so when I had the $ to upgrade my hardware.. the available drivers were for Windows 10...
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4
Our Sites
Site Links
About Us
Windows 10 Forums is an independent web site and has not been authorized, sponsored, or otherwise approved by Microsoft Corporation. "Windows 10" and related materials are trademarks of Microsoft Corp.

Designer Media Ltd
All times are GMT -5. The time now is 03:08.
Find Us




Windows 10 Forums