Search:

Type: Posts; User: KCR

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies 241 Views 56,430

    I think my version is way better, but I'm keeping...

    I think my version is way better, but I'm keeping it secret. . . . so there. . :p

    Well, you can have a peak, I guess. . . .:really:

    ...
  2. Replies 14 Views 59,234

    Performance & Maintenance Lol. . . you're welcome, but it's probably time...

    Lol. . . you're welcome, but it's probably time for people that actually know something to "respond". . :think:


    I did find an older thread that you might want to read ?

    perfmon /report no...
  3. Replies 14 Views 59,234

    Performance & Maintenance Aviator52 hello. . . Can you open Performance...

    Aviator52 hello. . .

    Can you open Performance Monitor, then configure it. . . so it looks somewhat like this ?


    337091


    I just ran the program, and got this. . .
  4. Thread: Firefox... taming the beast ! by KCR
    Forum: Browsers and Email
    Replies 218 Views 56,483

    Yeah, I already did that. . . . ;) 336310 I...

    Yeah, I already did that. . . . ;)

    336310

    I know about clicking through the warning, but why does the URL throw an error if I post it ?
  5. Thread: Firefox... taming the beast ! by KCR
    Forum: Browsers and Email
    Replies 218 Views 56,483

    Yes, it's bookmarked. . . 336307 336308 ...

    Yes, it's bookmarked. . .

    336307


    336308


    Lol, it opens from my bookmark, but not when posted ?
  6. Thread: Firefox... taming the beast ! by KCR
    Forum: Browsers and Email
    Replies 218 Views 56,483

    One more time. . . .:really: About:config...

    One more time. . . .:really:

    About:config entries - MozillaZine Knowledge Base


    Nope. . .


    About:config entries - MozillaZine Knowledge Base
  7. Thread: Firefox... taming the beast ! by KCR
    Forum: Browsers and Email
    Replies 218 Views 56,483

    try this. . . About:config entries -...

    try this. . .


    About:config entries - MozillaZine Knowledge Base
  8. Thread: Firefox... taming the beast ! by KCR
    Forum: Browsers and Email
    Replies 218 Views 56,483

    Is it me, or a bad link ? 336298 Lol. ....

    Is it me, or a bad link ?


    336298


    Lol. . . I guess so. . :chuckle:

    336304
  9. Thread: Internet Explorer by KCR
    Forum: Windows Insider
    Replies 11 Views 3,229

    Yeah, that works also , I was worried...

    Yeah, that works also , I was worried it might actually start printing. . . . :o

    335233

    335234

    Thanks. . .

    .
  10. Thread: Internet Explorer by KCR
    Forum: Windows Insider
    Replies 11 Views 3,229

    Print to, or Save to ? 335228 Save to...

    Print to, or Save to ?


    335228


    Save to puts it in your Documents folder. . . . :-)
    .

    - - - Updated - - -
  11. Replies 94 Views 93,926

    Win Update Damn. . . I've never seen an update happen that...

    Damn. . . I've never seen an update happen that fast. . :huh:


    I wonder if something went wrong. . . . :really:


    333400


    Edition Windows 10 Home
  12. Replies 2 Views 324

    Would Ccleaner work at all for you? 332668 ...

    Would Ccleaner work at all for you?


    332668


    332669

    .
  13. Replies 198 Views 78,062

    Win Update Well, occasionally, I fool a bit discuss things...

    [/QUOTE]


    Well, occasionally, I fool a bit discuss things with that beautiful tart before she comes out. . . . ;)



    I suppose that could be a causal factor. . . . :p . :chuckle:
  14. Replies 69 Views 15,335

    Thanks, Berton. . . . :thumbsup:

    Thanks, Berton. . . . :thumbsup:
  15. Replies 69 Views 15,335

    I just noticed this also. . . 328648 I...

    I just noticed this also. . .

    328648

    I wondered why I kept getting Bookmarks showing up under the Address Bar, when I clicked "Open a new

    tab" ? . :huh:


    Lol, as you can see. . . I...
  16. Replies 69 Views 15,335

    Yup, that sure does work. . . . :-) ...

    Yup, that sure does work. . . . :-)

    Interesting. . . . :huh:




    Lol, and here is where they hid the new. . . 'View page info' button.
  17. Replies 313 Views 118,272

    Win Update I show this. . . 327765 .

    I show this. . .


    327765

    .
  18. Thread: Latest Firefox released for Windows [2] by KCR
    Forum: Browsers and Email
    Replies 2,036 Views 301,703

    Lol. . . .:really: .

    Lol. . . .:really:

    .
  19. Replies 61 Views 30,878

    . ✔ .

    .





    .
  20. Replies 61 Views 30,878

    This ? 327204

    This ?

    327204
  21. Thread: How To Make Taskbar Icons Larger by KCR
    Forum: Customization
    Replies 11 Views 995

    . . . :roflmao2:

    . . . :roflmao2:
  22. Replies 11 Views 1,667

    Now we are absolutely and positively done here. . . 😌

    And now. . . no .exe required . . :party:


    326712


    Yup. . . my environment variables were messed up. . . . :huh:


    And thanks for the help everyone. . . .:thumbsup:
  23. Replies 122 Views 50,865

    Win Update No, that was. . . Dickey Lee ...

    No, that was. . . Dickey Lee .






    Oh Jesus. . .

    Disregard, and carry on . . :o . :sick:
  24. Thread: Latest Version of Malwarebytes by KCR
    Forum: AntiVirus, Firewalls and System Security
    Replies 2,288 Views 563,803

    That would have made Ayn very disappointed, if...

    That would have made Ayn very disappointed, if she'd thought you would ever make

    such a statement. . . . :(




    BTW. . . who are you ? . .🤣
  25. Thread: Latest Version of Malwarebytes by KCR
    Forum: AntiVirus, Firewalls and System Security
    Replies 2,288 Views 563,803

    Gee, I must be special...

    Gee, I must be special. . . . :really: . . ;)


    326405

    .
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4
Our Sites
Site Links
About Us
Windows 10 Forums is an independent web site and has not been authorized, sponsored, or otherwise approved by Microsoft Corporation. "Windows 10" and related materials are trademarks of Microsoft Corp.

Designer Media Ltd
All times are GMT -5. The time now is 19:05.
Find Us




Windows 10 Forums