Search:

Type: Posts; User: slicendice

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.45 seconds.

  1. Replies 192 Views 68,695

    Insider Alright, up and running: 339107

    Alright, up and running:
    339107
  2. Replies 192 Views 68,695

    Insider Football messing with my schedule...but here...

    Football messing with my schedule...but here goes...
    339089
  3. Replies 277 Views 187,185

    Insider Yeah, this is the main reason I wanna get this...

    Yeah, this is the main reason I wanna get this nested virtualization sorted out. Hopefully build 21390 is stable enough so I can do this...
  4. Replies 277 Views 187,185

    Insider Yeah, not gonna suck down the leaked image. I...

    Yeah, not gonna suck down the leaked image. I only grab stuff straight from MS.
  5. Replies 277 Views 187,185

    Insider Sure, that's also useful information. Kinda...

    Sure, that's also useful information. Kinda related to my questions too...as the plan is to run Win11 flights in a VM for a while. And nested virtualization will be imperative for me because of...
  6. Replies 277 Views 187,185

    Insider Ok, so, I've upgraded 2 VMs on 2 different...

    Ok, so, I've upgraded 2 VMs on 2 different machines to this latest build. No issues so far...Seems to be quite stable tbh
  7. Replies 277 Views 187,185

    Insider Mostly data and apps...uninstalled games a long...

    Mostly data and apps...uninstalled games a long time ago. One VM which is tiny atm.

    EDIT: Also have a lot of SDKs. All files on my system in total is counted in the millions...not even sure how...
  8. Replies 277 Views 187,185

    Insider I can't fit 500GB system image anywhere at the...

    I can't fit 500GB system image anywhere at the moment, or I would have a backup already. :p
  9. Replies 277 Views 187,185

    Insider Glad to hear

    Glad to hear
  10. Replies 277 Views 187,185

    Insider Thanks Kari, as you suspected, I already know how...

    Thanks Kari, as you suspected, I already know how to setup nested virtualization. It's just that on the latest RP builds this isn't yet implemented for AMD hardware.

    So I need to switch over to...
  11. Replies 277 Views 187,185

    Insider I thought I already did ask 2 questions, which of...

    I thought I already did ask 2 questions, which of one got replied to...but the important one did not. :-)
  12. Replies 277 Views 187,185

    Insider Who of you are running the latest builds as your...

    Who of you are running the latest builds as your daily driver?

    Because I need Hyper-V nested virtualization support on AMD hardware, I am seriously considering upgrading my laptop to these dev...
  13. Replies 63 Views 19,496

    I can guarantee that if MS goes full Subscription...

    I can guarantee that if MS goes full Subscription for Windows Pro Edition, I'm out. Linux or MacOS here I come.
  14. Thread: AMD discussion by slicendice
    Forum: PC Custom Builds and Overclocking
    Replies 842 Views 135,820

    Very nice! Over 5GHz stable and memory/IF clocks...

    Very nice! Over 5GHz stable and memory/IF clocks very high too. That one is a beast!
  15. Thread: AMD discussion by slicendice
    Forum: PC Custom Builds and Overclocking
    Replies 842 Views 135,820

    There is so much more into CPU computing than...

    There is so much more into CPU computing than just cores and IPC. The 12- and 8-core CPUs are similarily priced because they are similar in performance.

    I agree that more cores might last longer...
  16. Thread: AMD discussion by slicendice
    Forum: PC Custom Builds and Overclocking
    Replies 842 Views 135,820

    It entirety depends on your main use case. For...

    It entirety depends on your main use case. For gaming I would definitely go for the newer CPU. The difference is huge. For other workloads the 12-core may benefit a little bit, but the overall...
  17. Insider Alright...will do this one later...don't have...

    Alright...will do this one later...don't have time for a reboot right now. :-)
  18. Thread: Hardware Thread 2020 by slicendice
    Forum: PC Custom Builds and Overclocking
    Replies 1,370 Views 204,853

    Is your Intel fanboyism slightly broken because...

    Is your Intel fanboyism slightly broken because of AMD? :p
  19. Insider Installed on all my machines without any...

    Installed on all my machines without any intervention from my part.
  20. Thread: AMD discussion by slicendice
    Forum: PC Custom Builds and Overclocking
    Replies 842 Views 135,820

    Yeah, I'm curious about what NVidia will do...

    Yeah, I'm curious about what NVidia will do next...We have real competition now.

    Does not surprise me if NVidia still has some ace in their sleeve. And AMD might have something too...Let them WARR...
  21. Thread: AMD discussion by slicendice
    Forum: PC Custom Builds and Overclocking
    Replies 842 Views 135,820

    If I build a brand new computer it will be a...

    If I build a brand new computer it will be a R9-5950X + RX6900XT + 64 or 128GB RAM on a x570 platform. But your choice of components is perfect.
  22. Thread: AMD discussion by slicendice
    Forum: PC Custom Builds and Overclocking
    Replies 842 Views 135,820

    GDDR6X is a powerhog and AMD does not need that...

    GDDR6X is a powerhog and AMD does not need that fast VRAM because of infinity cache. They even dropped the bus width, yet there's enough bandwidth....
  23. Replies 39 Views 16,166

    Insider Hahaha, very funny! ...ok, installed on both...

    Hahaha, very funny!

    ...ok, installed on both my computers just fine. Nothing to complain about for the moment.
  24. Replies 39 Views 16,166

    Insider Does not surprise me the least that it is a HP...

    Does not surprise me the least that it is a HP device that was affected. Great machines, but sometimes they've got some weird stuff going on.
  25. Thread: Hardware Thread 2020 by slicendice
    Forum: PC Custom Builds and Overclocking
    Replies 1,370 Views 204,853

    Whaheyy!!! :party:

    Whaheyy!!! :party:
Results 1 to 25 of 250
Page 1 of 10 1 2 3 4
Our Sites
Site Links
About Us
Windows 10 Forums is an independent web site and has not been authorized, sponsored, or otherwise approved by Microsoft Corporation. "Windows 10" and related materials are trademarks of Microsoft Corp.

Designer Media Ltd
All times are GMT -5. The time now is 21:56.
Find Us




Windows 10 Forums